توکن الماس دایادایموند

 جدیدترین گزارش راپاپورت، مرجع جهانی اعلام قیمت الماس، نشان از رشد قیمت سبد الماس‌های پشتوانه توکن الماس دایادایموند دارد که باعث شده هر توکن الماس از ۱۰ دلار ۶۸ سنت به ۱۰ دلار و ۹۵ سنت افزایش پیدا کند.

توکن الماس دایادایموند به‌عنوان توکن سرمایه‌گذاری با پشتوانه الماس، ابزاری جذاب برای سرمایه‌گذاری با ریسک پایین در بازار ارزشمند گوهر گران قیمتی الماس با هر مقدار سرمایه است که همگان با نصب کیف توکن ققنوس و خرید این توکن می‌توانند از فرصت اقتصادی آن بهرمند شوند؛ قیمت توکن دایایموند بر اساس ارزش الماس اعلامی از طرف راپاپورت، مرجع جهانی قیمت الماس، و قیمت دلار طلا در بازار تهران  محاسبه و به صورت لحظه‌ای نرخ آن در بخش روندهای اقتصادی کیف توکن ققنوس نمایش داده می‌شود.

بر اساس جدیدترین گزارش راپاپورت، سبد الماس‌های پشتوانه توکن الماس دایادایموند با افزایش قیمت روبرو شده و  قیمت این توکن برای ششمین مرتبه افزایش قیمت پیدا کرده که این ارزش جدید برای هر توکن، در اپلیکیشن کیف توکن ققنوس اعمال شده است.

ارزش ابتدایی هر توکن دایادایموند در زمان عرضه ۱۰ دلار تعین شده بود که با توجه به افزایش قیمت ارز از زمان عرضه و افزایش قیمت ارزی به‌دلیل رشد قیمت سبد الماس‌های پشتوانه سود مناسبی را برای خریداران و سرمایه‌گذاران ایجاد کرد. قیمت هر توکن الماس در جدیدترین بروزرسانی از ۱۰ دلار و ۹۵ سنت حالا وارد ۱۱ دلار شده و به قیمت ۱۱ دلار و ۱۷ سنت رسیده است.

جدیدترین افزایش قیمت‌های اعلام شده برای الماس‌های پشتوانه توکن الماس دایادایموند:

نمودار رشد قیمت توکن الماس دایادایموند

نمودار رشد قیمت توکن الماس دایادایموند

هر قیراط الماس پشتوانه با شفافیت VVS1 با رنگ G از ۱۰۵۰۰ به ۱۰۸۰۰ دلار

هر قیراط الماس پشتوانه با شفافیت VS1 با رنگ G از ۹۶۰۰ به ۹۹۰۰ دلار

هر قیراط الماس پشتوانه با شفافیت VS2 و رنگ G از ۸۷۰۰ به ۹۰۰۰ دلار

وارد بازار سودآور و مطمئن الماس شوید!

الماس به‌عنوان جواهری ارزشمند همواره موردتوجه سرمایه‌گذاران بوده است. خرید این گوهر گران‌قیمت نیازمند مبالغ قابل‌توجه بوده که به‌صورت روال‌های سنتی با سرمایه‌های خرد امکان‌پذیر نیست. اما فناوری کمک کرده تا بتوان با هر مقدار سرمایه در این بازار سودآور سرمایه‌گذاری کرد. با توکن الماس دایادایموند در شبکه ققنوس می‌توانید با هر مقدار سرمایه، در بازار الماس سرمایه‌گذاری کنید و از مزیت خریدوفروش آنلاین، کارمزد پایین و قابلیت دریافت پشتوانه استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.