توکن دایادایموند

جدیدترین گزارش راپاپورت، مرجع جهانی اعلام قیمت الماس، نشان از رشد قیمت سبد الماس‌های پشتوانه توکن دایادایموند دارد که باعث شده ارزش هر توکن از ۱۰ دلار ۶۸ سنت به ۱۰ دلار و ۹۵ سنت افزایش پیدا کند.

توکن دایادایموند به‌عنوان جواهری در شبکه ققنوس، ابزاری جذاب برای سرمایه‌گذاری با ریسک پایین در بازار ارزشمند الماس با هر مقدار سرمایه است که قابلیت سرمایه‌گذاری در بازار این گوهر گران‌بها را برای تمامی شهروندان ایجاد کرده است؛ قیمت توکن دایایموند بر اساس ارزش الماس اعلامی از طرف راپاپورت، مرجع جهانی قیمت الماس، و قیمت دلار در بازار محاسبه می‌شود.

بر اساس جدیدترین گزارش راپاپورت، سبد الماس‌های پشتوانه توکن الماس دایادایموند با افزایش قیمت روبرو شده و این توکن برای پنجمین مرتبه افزایش قیمت پیدا کرده است که این ارزش جدید برای هر توکن، در کیف توکن ققنوس اعمال شده است.

ارزش ابتدایی هر توکن دایادایموند ۱۰ دلار تعین شده بود. با افزایش قیمت جهانی الماس‌های پشتوانه، این قیمت در آخرین به‌روزرسانی به ۱۰ دلار و ۶۸ سنت افزایش یافت و حالا با افزایش دوباره قیمت الماس، قیمت توکن الماس دایادایموند به ۱۰ دلار و ۹۵ سنت رسیده است.

جدیدترین افزایش قیمت‌های اعلام شده برای الماس‌های پشتوانه توکن الماس دایادایموند:

افزایش قیمت دایا

هر قیراط الماس پشتوانه با شفافیت VVS1 با رنگ G از ۱۰۳۰۰ به ۱۰۵۰۰ دلار

هر قیراط الماس پشتوانه با شفافیت VS1 با رنگ G از ۹۳۰۰ به ۹۶۰۰ دلار

هر قیراط الماس پشتوانه با شفافیت VS2 و رنگ G از ۸۱۰۰ به ۸۷۰۰ دلار

هر قیراط الماس پشتوانه با شفافیت VS2 و رنگ I از ۶۳۰۰ به ۶۵۰۰ دلار

هر قیراط الماس پشتوانه با شفافیت SL1 و رنگ F از ۷۵۰۰ به ۷۶۰۰ دلار

وارد بازار سودآور و مطمئن الماس شوید!

الماس به‌عنوان جواهری ارزشمند همواره موردتوجه سرمایه‌گذاران بوده است. خرید این گوهر گران‌قیمت نیازمند مبالغ قابل‌توجه بوده که به‌صورت روال‌های سنتی با سرمایه‌های خرد امکان‌پذیر نیست. اما فناوری کمک کرده تا بتوان با هر مقدار سرمایه در این بازار سودآور سرمایه‌گذاری کرد. با توکن دایادایموند در شبکه ققنوس می‌توانید با هر مقدار سرمایه، در بازار الماس سرمایه‌گذاری کنید و از مزیت خریدوفروش آنلاین، کارمزد پایین و قابلیت دریافت پشتوانه استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.