کیف توکن ققنوس

نسخه ۱.۶.۲ اپلیکیشن با امکانات جدیدی مثل بازخرید توکن‌های آب‌پارس و A101 و امکان خرید شارژ موبایل ۱۰ منتشر شد و ما در این مطلب با آموزش به روز رسانی کیف توکن ققنوس در خدمت شما هستیم.

در شرکت ققنوس، سعی ما در بهبود کیف توکن ققنوس و افزودن امکانات بیشتر به آن، به منظور رضایت هر چه بیشتر شما کاربران عزیز است. با این هدف به روز رسانی اپلیکیشن توسط تیم فنی انجام شد. در این نسخه امکان بازخرید مستقیم توکن آب‌پارس و خرید توکن شارژ موبایل ۱۰ (Mobile10) برای کاربران به وجود آمده است. همچنین بهبودهایی در عملکرد کیف توکن ایجاد و برخی مشکلات جزئی آن برطرف شده است. شما می‌توانید با توجه به نوع سیستم‌عامل خود از راهنمای این پست استفاده کنید.

سیستم‌عامل اندروید (Android)

امکان دانلود کیف توکن ققنوس برای کاربران اندرویدی از مارکت‌های نرم‌افزاری ایرانی مثل بازار و مارکت رسمی گوگل پلی وجود دارد. برای به روز رسانی کیف توکن ققنوس اگر قبلا از طریق گوگل پلی عملیات نصب را انجام داده‌اید، با همان مارکت آن را به‌روزرسانی کنید. در غیر این صورت امکان به‌روزرسانی کیف توکن از هرکدام از مارکت‌ها امکان‌پذیر است. اما شاید قصد داشته باشید به‌صورت دائمی از طریق گوگل پلی به‌روزرسانی را انجام دهید. می‌توانید کیف توکن را حذف کنید و با نصب مجدد آن از طریق گوگل پلی اقدام به بازیابی حساب کنید. به‌این‌ترتیب فرایند به روز رسانی برنامه خودکار می‌شود. در این حالت به‌صورت خودکار با انتشار نسخه‌های جدید، تلفن همراه هوشمند شما اقدام به نصب آن خواهد کرد.

سیستم‌عامل آی او اس (iOS)

برخی از  شما کاربران عزیز از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید. شما می‌توانید از طریق مارکتی که اپلیکیشن را نصب کرده‌اید، عملیات به روز رسانی کیف توکن ققنوس را انجام دهید. گفتنی است که کیف توکن ققنوس در نسخه‌های قدیمی‌‎تر از ۱.۶.۲ در دسترس نیست. لازم است برای استفاده از امکانات جدید اپلیکیشن، نسخه ۱.۶.۲ را نصب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.