شماره آذر ماه نشریه داخلی شبکه ققنوس در ۸۲ صفحه منتشر شد.

نهمین نشریه ققنوس منتشر شد!

نهمین نشریه ققنوس منتشر شد.

ماهنامه ققنوس به عنوان نشریه تخصصی حوزه فناوری دفترکل توزیع‌شده (بلاکچین)، به روال پیشین که در هر شماره برمحتوای ویژه‌ای تمرکز دارد، این بارمفهوم «اینترنت ارزش» را مورد بررسی قرار داده است.

محمد صمدی‌راد مدیرعامل شرکت ققنوس در سرمقاله این شماره با عنوان «دگرگونی بنیادین دیگری در راه است»، به تحولاتی اشاره کرده که بر پایه اینترنت ارزش، بخش عمده‌ای از فرآیندهای پیش‌روی زندگی بشر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

«اینترنت ارزش؛ تعاریف، عناصر و آثار»، «مسائل پیش‌آمده در حوزه حاکمیت و حریم خصوصی بر اثر پیدایش اینترنت ارزش»، «۶ راهی که اینترنت ارزش به اقتصاد جهان فایده می‌رساند»، «ققنوس؛ محور توسعه اینترنت ارزش در ایران» و «مقایسه اینترنت اشیا با اینترنت ارزش» تعدادی از مقالات منتشر شده در این شماره است. همچنین گفت‌وگوی مفصل «جیم یوشنر» سردبیر نشریه مدیریت تحقیقات فناوری با «دان تاپسکات» پژوهشگر حوزه فناوری با عنوان «بلاکچین و اینترنت ارزش» را در این شماره می‌خوانید.

نهمین شماره ققنوس همچنین در گفت‌وگویی ویژه با دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ، تحقق مفهوم شهروند دیجیتال را مرور کرده است.

گزارشی از «جیتکس ۲۰۲۱ دبی» و انتخاب شرکت ققنوس و دیگر ایده‌‎های برتر مسابقه سوپرنوا، همچنین گزارش برگزاری رویداد فشرده میزبان‌ها در آکادمی ققنوس، بخشی دیگر از محتوای این شماره است.

مروی بر نشست «رمز و راز ارزهای دیجیتال در کسب‌و‌کار ایران»، معرفی سامانه آرامش به عنوان پلتفرم برگزاری انتخابات بر بستر بلاکچین، همچنین گزارشی از نشست خبری سکوهای تامین مالی ویژه برنامه تلویزیونی کارویا از دیگر عنوان‌های منتشر شده در شماره نهم ماهنامه ققنوس است.

ماهنامه ققنوس در وبسایت این شرکت به نشانی kuknos.ir/magazine در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار دارد.