نسخه جدید کیف توکن ققنوس با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد منتشر شد!

انتشار نسخه 1.9 کیف توکن ققنوس

انتشار نسخه ۱.۹ کیف توکن ققنوس

کیف توکن ققنوس محصولی از شرکت یکتا ققنوس پارس، یکی از میزبان‌های مؤسس شبکه ققنوس، اولین و بزرگ‌ترین زیرساخت دفتر کل توزیع‌شده (DLT) در ایران است که با استفاده از آن کاربران شبکه ققنوس، می‌توانند نسبت به دریافت، ارسال، خریدوفروش توکن‌های شبکه و استفاده از خدمات مختلف در زمینه دارایی‌های دیجیتال منتشر شده بر روی شبکه ققنوس اقدام کنند.

این محصول از شرکت ققنوس به‌عنوان نخستین زیرساخت مدیریت دارایی دیجیتال در کشور، امکان خرید دارایی‌های ارزشمند را در واحدهای کوچک به نام توکن، برای تمامی اقشار جامعه فراهم کرده تا همه بتوانند از دارایی‌های دیجیتال دارای پشتوانه، در قالب انواع توکن بهره‌مند شوند.

در کیف توکن ققنوس می‌توانید با هر مقدار سرمایه، توکن‌های مختلف ققنوس را به‌صورت بیست‌وچهارساعته خریداری و در دارایی‌های ارزشمند با پشتوانه، مانند الماس سرمایه‌گذاری کنید یا از خدمات مختلف مانند شارژ تلفن همراه یا خرید بلیت هواپیما استفاده کنید.

همچنین، با خرید توکن نشان ریال، شما می‌توانید از خدمات کیف پول ریالی مبتنی بر توکن استفاده و در خریدهای روزمره با توکن نشان ریال صورت‌حساب خود را پرداخت کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم کیف توکن ققنوس، امکان سرمایه‌گذاری در طرح‌های متنوع سکوی تامین مالی جمعی ققنوس با مجوز از فرابورس ایران و کسب سود مشارکت در این طرح‌ها است که مشتریان دارای کد سجامی می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

سرمایه‌گذاری با هر مقدار سرمایه

با هر مقدار سرمایه از هر هزار تومان تا یک میلیارد تومان می‌توانید توکن‌های ققنوس را خریداری و از فرصت سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال ارزشمند استفاده کنید.

هدایای جذاب و نقدی

با جوایزی جذاب از جمله کالاهای دیجیتال و هدایای نقدی که در باشگاه مشتریان ققنوس برای شما آماده شده است، لینک دعوت بسازید و برای دوستانتان ارسال کنید تا هدیه بگیرید و شانس خود را در قرعه‌کشی‌های ققنوس افزایش دهید.

توکن‌های متنوع و کاربردی

در ققنوس طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال ارزشمند و متنوع در قالب توکن‌های سرمایه‌گذاری و کاربردی در اختیار شما قرار گرفته است.

ویژگی‌های نسخه جدید کیف توکن ققنوس:

  • امکان تعریف قرارداد هوشمند
  • امکان ساخت تراکنش پرداخت مدت‌دار
  • امکان درخواست توکن SKYC امکان درخواست گواهی دیجیتال
  • امضای اسناد دیجیتال با گواهی دیجیتال مطابق با استانداردهای مرکز ریشه
  • امکان تصدیق فایل‌ها و مدارک دلخواه
  • تولید QR مطابق با استاندارد رپسا
  • تأیید خودکار پیامک OTP

برای اطلاع از توضیحات مرتبط با امکانات جدید این نسخه از کیف توکن ققنوس منتظر مقالات بعدی ما در این زمینه باشید.